Top

Banaan Pannenkoeken | voor afvallen en bulken

banaan_pannenkoeken_bodytec_bodycharge_alkmaar

Banaan Pannenkoeken

Dit recept voor de banaan pannenkoeken is te gebruiken in zowel je bulk (aankomen) als in je cut (afvallen) schema’s. Deze pannenkoeken zitten namelijk vol met koolhydraten en eiwitten. De koolhydraten uit de banaan zullen sneller worden opgenomen dan de havermout. De havermout zal echter een langer verzadigd gevoel geven wat weer handig is als je wilt afvallen en niet steeds honger wilt hebben.

Voedingswaarde informatie
Voedingswaarde per1 pannenkoek
Kcal169
Eiwitten11 gram
Koolhydraten27 gram
Vetten2 gram
Recept bereidingsinformatie
BereidingsniveauGemiddeld
Bereidingstijd10 min
Bak/kook -tijd10 min
Gerecht klaar in20 min
Porties3 pannenkoeken

INGREDIËNTEN

  •  Havermout– 30 gram
  • heel ei – 1 stuk
  • Ei zonder dooier – 4 stuks
  • kaneel
  • Banaan – 2 stuks
  • Stevia
  • (optioneel) cranberry – 40 gram

BEREIDINGSWIJZE

  1. Stop de bananen, havermout, ei, ei eiwit, beetje kaneel en een beetje stevia allemaal samen in de blender. Blend het geheel tot een soort beslag.
  2. Zet een koekenpan op het fornuis en bak je bananen pannenkoek zoals je gewend bent een normale pannenkoek te bakken.
  3. Optioneel zou je ook nog aan het recept  cranberry’s kunnen toevoegen. Eetsmakelijk!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.

Stephen Johns Jersey